تعمیرگاه تخصصی ایران رنو واقع در تهرانپارس بلوار بابائیان، خیابان پنجم شیدایی، کوچه هفتم شمالی پلاک 10 به مدیریت مهندس یوسف قدردان با بیش از ده سال سابقه در زمینه تعمیر انواع خودروهای رنو شما عزیزان را در نگهداری هرچه بهتر از خودروی رنو خود یاری میکند .لیست خودروهایی که مهندسین لایق این مجموعه در تعمیرگاه تخصصی ایران رنو به ارائه خدمات آنها خواهند پرداخت به شرح زیر است. تعمیرگاه تخصصی مگان
1-رنو ال نود/ تندر نود/ تندر پلاس/ پارس تندر
2-رنو مگان دنده دستی و اتوماتیک
3- رنو ساندرو
4- رنو کپچر
5-رنو داستر
6-رنو تالیسمان
7-رنو سفران
8- رنو لاگونا
9- رنوکولئوس
10-رنو لتیتود
و سایر خودروهای شرکت خودرو سازی رنو
لیست خدماتی که در تعمیرگاه تخصصی ایران رنو قابل انجام است:
1-تعمیر گیربکس اتوماتیک و دستی
2-تعویض روغن گیربکس توسط دستگاه تمام اتوماتیک(ساکشن)
3-سرویس دوره ای رنو
4- خدمات جلوبندی رنو
5-خدمات برق رنو
آدرس تعمیرگاه تخصصی ایران رنو : تهرانپارس بلوار بابائیان، خیابان پنجم شیدایی، کوچه هفتم شمالی پلاک 10 به مدیریت مهندس یوسف قدردان
شماره تماس:
09128896509-مهندس قدردان
021-77785115
021-77785114
گیربکس اتوماتیک | تعمیر گیربکس مگان | تعمیرگاه تخصصی گیربکس | تعمیر مگان
گیربکس اتوماتیک
گیربکس اتوماتیک نوعی انتقال وسیله نقلیه موتوری است که به طور خودکار نسبت دنده را تغییر می دهد و شتاب می گیرد. به این معنی که راننده مجبور نیست دنده ها را به صورت دستی تعویض کند. مانند سایر سیستم های انتقال قدرت به یک موتور احتراق داخلی با سرعت چرخشی نسبتا بالا نیاز است که امکان ارائه طیف وسیعی از سرعت و گشتاور خروجی را به هنگام سفر فراهم می کند.
محبوب ترین شکل موجود در اتومبیل، گیربکس اتوماتیک دنده ای سیاره ای است. از وسایل مشابه اما بزرگتر نیز برای وسایل نقلیه سنگین و تجاری . صنعتی استفاده می شود. این سیستم از کوپلینگ مایع به جای کلاچ اصطکاکی استفاده می کند و با قفل هیدرولیکی و باز کردن قفل سیستم دنده ای سیاره ای، تغییر دنده را انجام میدهد. این سیستم مجموعه ای دامنه دنده ای را تعریف می کند که اغلب دارای یک کف که شفت خروجی سیستم انتقال قدرت را قفل می کند تا وسیله نقلیه جلو یا عقب نچرخد.
علاوه بر گیربکس های اتوماتیک انواع دیگری از سیستم انتقال قدرت خودکار نیز وجود دارد. مانند گیربکس تسمه ای یا زنجیره ای، انتقال دستی، گیربکس دو کلاچه و … علیرغم شباهت ظاهری به گیربکس های دیگر گیربکس های اتوماتیک سنتی در عملکرد داخلی تفاوت چشمگیری دارند.
چرا گیربکس اتوماتیک؟
مزیت بارز گیربکس اتوماتیک عدم وجود پدال کلاچ و الگوی تعویض دستی در رانندگی عادی است. این به راننده اجازه می دهد تا با استفاده از وسایل کمکی رانندگی کند. عدم تعویض دنده هم چنین باعث کاهش توجه و بار کاری مورد نیاز در داخل کابین می شود، مانند نظارت بر دور سنج و برداشتن دست از روی فرمان برای تعویض دنده. به راننده این امکان را می دهد که هر دو دست را همیشه روی فرمان نگه دارد و توجه بیشتری به جاده داشته باشد. کنترل اتومبیل در در سرعت های پایین با اتوماتیک راحت تر از دستی است به دلیل این که یک عارضه جانبی از اتصال مایع بدون کلاچ به نام خزش که باعث می شود ماشین هنگامی که در دنده ات نییس رانندگی کند. حتی در حالت خزش عیب اصلی محبوب ترین طرح های هیدرولیکی کاهش کارایی مکانیکی انتقال قدرت بین موتور و پیشرانه است.
لذت رانندگی با مگان اتوماتیک
عملکرد گیربکس مگان واقعاً مأیوس کننده است؛ به خصوص در تعویض دندهها و حرکت در ترافیکها با دور موتور پایین و دندههای سنگین میتواند تست اعصابی برای مالک باشد. مگان در سرعتهای کم بیخودی دنده میدهد. در هنگام تعویض دندهها با تأخیر دنده عوض میکند و توان موتور را در هنگام تعویض دنده، به طرز محسوسی کاهش میدهد. وقتی مگان اتوماتیک وارد دنده 4 میشود، راننده از سرعت 110 کیلومتر به بعد جای خالی دنده 5 را احساس میکند. از نظر گیربکس مگان در برابر رقبایی همچون مزدا 3، سراتو، هیوندای آوانته و حتی ام جی 550 حرفی برای گفتن ندارد.
پیچیدگی فنی مگان با وجود سنسورهای متعدد، حساسیت دمای موتور و گیربکس نازک نارنجیاش نوید از یک خودروی پرخرج و پیچیده برای مالک دارد که هرگز نباید روی سردرآوردن هر مکانیکی از این خودرو حساب باز کرد. تعمیراتی که وادارتان میکند به تعمیرگاه تخصصی بروید به دست تعمیرگاه تخصصی ایران رنو بسپارید.
رنو مگان
به نظر میرسد رنو مگان اتوماتیک دو لیتری در نسخههای مدل 90 به بالا با کارکردهای پایین گزینه مناسبی برای خانوادههای کارمند و افراد میانسالی است که جمعیت 4 یا 5 نفری دارند و اهل شیطنت و فشار آوردن به ماشین نیستند. اما برای خرید نسخه چند سال کارکرده مگان که کیلومتر آن از 150 هزار کیلومتر رد شده باشد باید بسیار تأمل کرد و نیم نگاهی به رقبای کم ادعایی مثل آوانته و سراتو انداخت. اما اگر اصرار بر خرید مگان دارید از هزینههای تعمیر و نگهداری آن غافل نشوید؛ بنابراین گرچه متعصبان مگان تا حدودی حق دارند. مگان میتواند در عین خوشایند بودن، حسابی مالکش را کلافه کند. از ویژگیهای فنی منحصر به فردی که قابل رقابت با خودروهای روز دنیاست گرفته تا بازار خراب و پیچیدگی فنی و هزینههای سنگین تحمیلی بر دوش مالک!
ارتباط با ما:
اگر در رابطه با هزینه تعمیرگیربکس رنو تالیسمان پرسشی دارید می توانید از طریق اینستاگرام با ما در ارتباط باشید. مهندسین ما در کمترین زمان ممکن با شما در ارتباط خواهند بود.
البته برای اعلام هزینه دقیق نیاز است تا به صورت حضوری خودرو خود را به مجموعه ما که آدرس آن در پایین همین صفحه برای شما نوشته شده است بیاورید.
زمانی که شما به تعمیرگاه ما مراجعه میکنید ما به صورت دقیق و کامل بررسی میکنیم و با توجه به قطعات لازم و تعمیراتی که نیاز است تا انجام بشود ، هزینه را به شما اطلاع میدهیم و در صورت تمایل شما ، شروع به کار میکنیم.
ما علاوه بر تعمیر تعمیرگیربکس رنو تالیسمان، خدمات سرویس دوره ای شامل تعویض روغن و فیلتر ها ، تعویض لنت های ترمز ، عیب یابی سیستم تعلیق و جلوبندی ، تنظیم موتور و … را نیز ارائه میدهیم.
کم شدن قدرت و شتاب خودرو ، زیاد شدن غیر طبیعی مصرف بنزین ، صداهای غیر طبیعی و … از جمله نشانه های خرابی این بخش مهم از خودرو شما می تواند باشد.
اگر تعمیرگیربکس رنو تالیسمان را به تاخیر بیندازید و با همین وضعیت به استفاده از خودرو ادامه دهید ، این کار باعث خراب شدن قطعات بیشتر و در نتیجه هزینه بیشتر برای شما می شود.
بنابراین پیشنهاد میکنیم در اولین زمان ممکن برای عیب یابی و درست کردن این بخش مهم به تعمیرگاه تخصصی رنو ما مراجعه نمایید.
شما عزیزان میتوانید برای تعمیر و نگهداری خودروی رنوی خود همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت 9 صبح تا 7 بعدازظهر به تعمیرگاه تخصصی ایران رنو واقع در تهرانپارس بلوار بابائیان، خیابان پنجم شیدایی، کوچه هفتم شمالی پلاک 10 به مدیریت مهندس قدردان مراجعه کنید.
شماره تماس:
09128896509-مهندس قدردان
021-77785115
021-77785114