این روزها سر و صدایی از ارزان شدن خودروهای رنو بخصوص داستر و ساندرو به گوش می رسد که موثق بودن آن کمی تا قسمتی جای ابهام دارد. در چند روز اخیر خودرو ساندرو و داستر کمی ارزان تر از قیمت واقعی خود معامله شده اند و به همین دلیل بسیاری صاحبین خودرو داستر به دنبال سرویس خودرو خود و فروش زودهنگام آن می باشند. اما سرویس خودروهای خارجی در هر تعمیرگاهی امکان پذیر نیست و پیشنهاد ما مراجعه به نمایندگی معتبر می باشد.
نرخ اتحادیه مکانیکی 1403
هر صنفی در ایران اتحادیه مربوط به خود را دارد که حدود اجرت دریافتی برای خدمات مختلف را تعیین می کند. این کار از ایجاد هزینه های عجیب و غریب و خارج از عرف جلوگیری می کند. نرخ اتحادیه مکانیکی 1403 در بخش پیشین برای شما درج شده است. در صورتی که دارای خودرو رنو هستید و می خواهید برای سرویس و یا تعمیر خودرو خود به یک نمایندگی رنو معتبر مراجعه کنید ایران رنو بهترین انتخاب برای شماست.
واردات رنو به ایران شوخی است یا جدی؟
شرایط وزارت صامت به این معنی است که فرانسوی ها باید غرامت خروج از ایران را در دوران تحریم بپردازند تا در ازای آن بتوانند خودرو به کشور صادر کنند. در واقع اگر مشکل وزارت صمت واقعاً رفتار خودروسازان فرانسوی در دوران تحریم است، باید زیان های اقتصادی وارده به صنعت خودروی کشور را جبران کرده و سپس صادرات به ایران را ادامه دهند.
لازم به ذکر است که وزارت حریم خصوصی میزان این خسارت و نحوه جبران آن را مشخص نکرده است، اما به نظر می رسد پرداخت غرامت خروج یکجانبه از توافقنامه همکاری مشترک و بازگشت به ایران دو راه برای جبران زیان های وارده است. رنج برد.
اما تجربه نشان می دهد که خودروسازان فرانسوی اعتماد چندانی به غرامت و جبران اقدامات خود در دوران تحریم ندارند. در جریان برجام، بسیاری از مسئولان بر دریافت غرامت از خودروسازان فرانسوی و مشروط کردن بازگشت آنها به غرامت تاکید کردند، اما در نهایت رنو و پژو بدون گذراندن این شرط بازگشتند و در آن زمان در مورد خودروسازی فرانسوی امضا کردند. ، فعالیت های مستقل و سهامداری در ایران است، اما از پرداخت غرامت این امتیازات خودداری می کنند. بنابراین اگر شرط وزارت صمت برای ورود خودروهای فرانسوی به کشور بازگشت پژو و رنو به ایران باشد، با شرایط فعلی امکان عبور از آن وجود ندارد و این یعنی همچنان ورود فرانسوی ها به کشور ممنوع خواهد بود.